Sommartider Hey Hey.

Hei bloggen. Lenge siden jeg har blogget nå og det beklager jeg på det sterkeste, men min tilgang til Internett er svært begrenset her nede.

hva har skjedd siden sist? Jo, takk som spør. jeg har vært på ferie, først til Ecuador sin hovedstad Quito, så ned til kysten for å besøke Canoa og Montañita. Jeg for min del var veldig glad for dagene ved kysten, og det å bade i juletider er ikke standard for meg. Vannet var sjukt digg, og temperaturene på land var ikke til å klage på heller. 

I Montañita var det sjukt med folk på nyttårsaften, men gøy var det uansett. Den første januar skulle vi tilbake til Canar, men ble stoppet av en flere hundre meter lang kø i Guayaquil. I tillegg gikk det ingen busser til Canar. Når vi endelig dagen etter kom opp til Canar, ble jeg febersjuk, og jeg lå til sengs nesten hele uken. Det var jo kjedelig men nå er jeg på beina igjen. Nå er det også bare seks dager til Sigurd kommer, og det gleder jo samtlige av ossntil.

jaja, snakkes folkens. Kos dere i kalde triste Norge. Jeg har det bra.

ps. Godt nyttår.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment