Jule-oppdatering

Nå er det jul! Uten alt for mye julestemning, i hvert fall når man er ute. 25 grader og sol er ikke de første tingene jeg tenker på når jeg hører ordet jul. Men på kveldene er det kaldt, og helt mørkt, så da kan det minne om julestemning. Vi ser Blåfjell og Julekongen hver kveld så det hjelper jo litt på.

Den 25. Desember reiser vi på en ferie som starter med turen til Quito. Etter det skal vi til stranda og lære å surfe. Satser på at jeg ikke svir flesket like mye som sist gang, solkrem skal anvendes denne gangen.

Ellers har jeg det bra. Ikke så lenge til Sigurd kommer og det blir stor stas! Vi gleder oss alle mann. Sigurd flytter nok mest sannsynlig inn på rommet mitt, med mindre han har overhengende lyst til å ligge i dobbelseng med Lars. Men det er vel noe tvilsomt om Lars vil det. Jaja!

Håper alle som leser dette har en aldeles strålende jul. Jeg koser meg.

Feliz navidad!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment