Livet på 3000 meter

Life goes on.

Nå begynner livet i Cañar å sette seg litt. Jeg begynner å få en formening om hvilke timer jeg skal ha. En vanlig hverdag består av 3-4 gymtimer og masse soling/kosing med barna på skolen. Barna er laget av en perfekt oppskrift av hvordan man lager super-skjønne unger. I tillegg skal de alltid kile meg. Går greit når det er en eller to prøver å kile, men når antallet øker fra det begynner problemene. Det kiler!

 

Nå i helgen har hele teamet vært på helgebesøk i Cuenca. Litt for å handle inn julegaver og litt for å besøke vertsfamilien. I tillegg traff jeg på de fleste medlemmene fra BiG-teamet som er her. Myki moro. Vi bodde i en leilighet like ved der en norsk misjonær her i Cuenca bor. I hagen hadde hun et esel som kjæledyr. Vi traff på dette dyret da vi kom hjem fra kino kl 12 på natta, og eselet satte i et stort hyl. Lenge siden jeg har hatt større latterkramper enn det. Artig!

 

Bildene er av meg og Lars som vurderte å kjøre badehette og dykkerbriller da det regnet ute. Vi endte opp med å droppe den planen. Trist.

Andre bildet er av oss på restaurant. Gøy!

Siste bilde er av eselet vi døpte børre, selv om han egentlig heter skatt. (tatt med iPod-kamera).

Nos vemos. Så bra at du gidder å følge med på hvordan jeg har det. Betyr mye!

 

Image

ImageImage

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Livet på 3000 meter

  1. Magnhild says:

    Herlig!!!! Ser ut til at du koser deg=)

Leave a comment